Tipy na tuning (motor Piaggio AC)
Velmi spolehlivé motory Piaggio jsou oblíbené pro svoji jednoduchost a vysoký výkon. Důležité je nezapomínat na pravidelnou výměnu řemínku a olejve pumpy, doporučený interval je 10,000km. V sériovém provedení najezdí běžně bez větších investic přes 40 tisíc kilometrů.Výkonově má motor rozhodně na víc, možnosti úprav jsou zde obrovské. Je nutné myslet na to, že motor je vzduchem chlazený, proto doporučujeme vyhnout se ostrým závodním válcům, které vyšší teploty příliš dlouho nevydrží. Padesátka se dá slušně popohnat laděným výfukem. Jako ideální se jeví vyšší řada sportovních výfuků, například Giannelli Reverse, ale i levnější varianty přinesou slušné zvýšení výkonu. Měnit variátor většinou není třeba, pokud je sériový v dobrém stavu. Odměnou vám bude maximální rychlost kolem 80km/h.
Při výběru sedmdesátkového válce je vhodné vybrat litinový válec, nebude tolik trpět na přehřívání a navíc, pokud dojde k zadření, jeho oprava bude několikanásobně levnější než oprava nikasilu na závodním válci. Nezbytná je při osazení novým válcem i u prakticky nových motorů výměna ložiska pístního čepu. To sériové totiž velmi rádo krátce po montáži silnějšího válce odchází a nový válec bere na odpočinek takřka vždy s sebou.
Teď už víte od čeho začít a jak pokračovat ...
tady je je el. schema piaggio typhon 50 cca :¨
pokud by jste potrebovali :Servisní manuál , Uživatelský manuál , Uživatelský manuál carburators 2T, urcite sezenu !!